The Fishwives Club

Een dynamisch duo Patrick Robertson en Eddy Thomas staan achter deze originele en innovatieve boutique wijnmakerij. Patrick is een artistieke creatieveling en heeft een grote passie voor wijn en eten. Hij zag een mooie kans met dit artistieke plaatje en een grote en groeiende vraag. De wijnen zijn uniek omdat ze letterlijk de keuze hebben uit de beste druiven, de beste wijnmakers en de keuze van het terroir dat de wereldberoemde Kaapse wijnregio te bieden heeft.
Regio
Regio
Druif
Druif
Toon meer opties
Flesinhoud
Flesinhoud
Wijnhuis
Zoek een wijnhuis
Wijnhuis
Alcoholpercentage
Alcoholpercentage
Jaargang
Jaargang
Toon meer opties

Enig resultaat

The Fishwives Club ambieert om Zuid-Afrikaanse kwaliteitswijnen met een artistieke toets. En volgens ons oordeel  zijn ze daar heel goed geslaagd. Het resultaat is betaalbaar, lekkere wijnen voor visvrouwen die graag van het leven genieten. De vis wordt nou eens niet duur betaald!

Onder het motto ‘Life does not always throw you lemons, soms throwing you fish.’ startte het dynamische duo Patrick Robertson en Ed Thomas dit bijzondere project van wijnen. Patrick Robertson is de creatieve geest en heeft een grote passie voor wijn en eten. Hij zag een mooie kans met dit technische plaatje en een grote en verbeterde vraag vanuit de Sea food bars en visrestaurants.

Wijnmakers uit de Kaapregio

De druiven worden persoonlijk door hun bekroonde wijnmakers uit regio’s verwerkt.  Een van hun bekendste is Theunis Van Zijl, van wijndomein Imbuko’s . Hij haalt de druiven zowel uit zijn eigen landgoed als uit andere domeinen uit de Kaap.

Deze wijnmakers zijn door Patrick en Ed, vanwege hun vakmanschap, aangesteld om bepaalde wijnen te produceren en te bottelen voor The Fishwives Club Boutique Winery. Het resultaat is een buitengewone verzameling van geselecteerde superieure wijnen, consistent in karakter, onderscheiding en stijl. De kwaliteit staat buiten kijf! maar dat is ook een eerst vereiste natuurlijk!

Wijn voor dames??

De grote liefhebbers van The Fishwives Club zijn , denken wij … vrouwen. Niet alle vrouwen natuurlijk. Generalisaties zijn gevaarlijk. Dit merk zal misschien niet in de smaak vallen bij iemand die de vrouwen op de labels van het merk ziet als oude beelden van mannelijke fantasieën uit vervlogen tijden. Andere vrouwen – degenen die deze wijn kopen – vinden het gewoon leuk. En soms vinden mensen dingen juist leuk omdat ze denken dat ze dat niet zouden moeten doen. Het is de aantrekkingskracht van oneerbiedigheid. Als de afbeelding van het label van The Fishwives Club dat niet schreeuwt, doet de tekst op het label  dat zeker wel. ‘Stop nu met het verspillen van tijd aan het lezen van dit geklets. Jeetje! Het is nu alweer wijn o’clock!